رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

نیش دندون و عکسای بندر و خرمشهر

1391/1/20 12:20
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گفته بودم عکسای رسولو از مامانش میگیرم میام میزارم حالا اومدم

راستی رسول دندونش یه ذره نیش زده مثل اینکه میخواد دندون دربیاره

همش دستاش تو دهنشه و میخواد با یه چیزی بخارونه لثه هاشو

جمعه 90.1.18 خونه حاج صادق همه دعوت بودیم عمو مهدی بهت هویج داد خرما داد خرمارو مزه مزه میکردی و دوس داشتی بخوری ولی خوب هنوز واسه غذا زوده مولی بیسکویت مادرو میخوری شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  وقتی داشتی هویج میخوردی ازت عکس گرفتیم خلاصه سوژمون شده آقا رســـــــــــــــول ... انقدر که ماهی

حالا برو ادامه مطلب...PostSmile!

                                            

رسول تو ماشین

 

 خونه ی مان جونش

 

 

 بغل باباییش

 

 تو ماشین

 تو ماشین

 تو ماشین

  تو ماشین

  تو ماشین

  تو ماشین

  تو ماشین

  تو ماشین با جاستین...زبان

 عزیزم نگا چه با نمکه

 اینجائم تو نیویورک

 خونه ی عمش با عروسکای عمه جونش

 تو ماشین بغل باباییش

 من اینجا چیکار میکنم؟؟؟

معروفه دیگه ...

 

رسول بغل حسین پسر عمش

 این آقا حسین خیلی خوش تیپه

 

 رسول و حسین تو پارک

 آقا رسول داره سر سره بازی میکنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اینم هویج خوردنش بغل عمو صادق

 

نظر یادت نره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانی
22 فروردین 91 16:29
سلام سال نو مبارک امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 17:52
چه عکسای نازی.همیشه به گردش
مامان رضا جونی
25 فروردین 91 21:17
دمت گرم مامانی عکسای با حالی بود
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 فروردین 91 19:21
سلام به رسول عزیز و مونای مهربونش منم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده تا منم لینکت کنم مرسی
یاسی خاله
10 اردیبهشت 91 13:32
sسلام مونییییییییییییا نبودم چن وقت ببجید نشد بیام نانازمو ببینم چقد نازه قوبونش برم