رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

رسول موهاشو کوتاه کرد...

1391/8/20 13:27
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

سلــــــــــــــامniniweblog.com

                 اول از همه عید غدیر و قربان رو تبریک میگم niniweblog.com

                 اگه یکم دیر شد دیگه شرمنده...niniweblog.com

                خوب از رسول بگم

                یکم راه میره ... همش میگه اِ اِ ... خیلی شیطون و کنجکاو شده...niniweblog.com

               موهاشو هم واسه اولین بار کوتاه کرده...niniweblog.com

               عکساشو میزارم ادامه مطلب ببینید ...

              niniweblog.comاینم تقویم این ماه...

              

اینا قبل از کوتاهیشه

niniweblog.com 

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 niniweblog.com

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم عکس کوتاهیش

 niniweblog.com

 niniweblog.com

 niniweblog.com

اینم 2 تا دندون پایینیش

 

niniweblog.com 

niniweblog.com 

niniweblog.com 

 

 niniweblog.com

niniweblog.com

نظر یادتون نره هااااااااااااااااااااا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عمه علی آقا
20 آبان 91 14:36
وااای چه خوشگل شدی خالهراستی منا جان ادرس وبلاگ برادر زاده تو بهم بده به اون کوچولو هم سر بزنم
مامان مانی
22 آبان 91 14:15
ای جانم عزیزم می بوسمت
رادین عشق زندگی
22 آبان 91 22:09
ماشالله چه بزرگ شدی مبارک باشه اقا....ان شالله ارایشگاه دوومادیتو بری....
مامان ایلیا گلی
24 آبان 91 15:53
ماه بودی ماه تر شدی عسلللللللللللللل
مامان هدیه
27 آبان 91 10:13
عزیزم چقدر بزرگ شدی آقا رسول
عمه علی آقا
27 آبان 91 14:03
آپم بدووووو بیااااااااااااااااا
مامان محمد
6 آذر 91 22:03
سلام خاله جونی...خوبی عزیزم؟ موهاتو کوتاه کردی مبارکت باشه...انشالله دامادیت...همه عکسات قشنگ شدن خاله...خییییییییییلی بلا و شیطون شدیااااااا...توی عکسا مشخصه...مناجون دستت درد نکنه از بابت عکسا...عزاداریتم قبول باشه...دوستتون دارم شدید به مدت مدید.
علی خوشتیپ
8 آذر 91 13:12
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
ninipics
25 آذر 91 20:16
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... رسول جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان سویل
27 آذر 91 12:47
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااانم
باران قلنبه
27 آذر 91 13:05
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان شیدا
4 دی 91 11:40
ماشالله به این گل پسر خوشگل عکسهاهم خیلی قشنگه. منا جون من هم لینگتون کردم . بازم پیش ما بیا
مامان هدیه
29 دی 91 11:10
خیلی خوشگل شدی اقا رسول مبارک باشه
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:21
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:16
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست خوبم