رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

ما اومدیم

1391/4/14 18:16
515 بازدید
اشتراک گذاری

 

ما اومدیم

حالتون چطوره؟

بالاخره دیروز  امتحانام تموم شد و اومدمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

دلم خیلی واستون تنگ شده بودشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

خیلی دوستون دارم دوستای گلم

بعد از این همه وقت اومدم با چندتا عکس نـــــــــــــاز رسول جــــــــــــــونیشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

امیدوارم خوشتون بیادشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

آخ جون تابستون اومد

هوا اینجا خیلی خوبه چند روزه بارون میاد

دیگه همش زود زود به دوست جونام سر میزنم

راستی...

ولادت امام زمان و به همه تبریک میگم

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . . .

 

 نظر یادتون نره مهربونا...

 

اینجا رسول رو ترازویه که 7 کیلو نشونش میداد

 

 

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

این عکس و تو مشهد گرفتن...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

آقا رسول تو استخر توپش...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 رسول کنار دریا...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

رسول تو خونشون...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

رسول سوار دوچرخه...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

رسول در حال سمبوسه خوردن...

 چطور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

محمدمهدی
15 تیر 91 18:45
سلااااااام.عید شمام مبارررررک ممنون که اومدی پیشم. بازم بیا
مامان سویل
16 تیر 91 12:34
عزیزم خیلی ممنونم که بهم زود زود سر میزنی راستی رسول جون ماشالله چه خوشگل شده وب سویل با عکسای جدیدش بروز شده شما هم بیایین و با نظراتتون خوشحالمون کنین
مامان یاس
16 تیر 91 17:33
خوش اومدی منا جونم. کلی دلمون واست تنگ شده بود عزیزم. چقدر جیگرمون تو لباس عربی بامزه شدههههه


مرسی گلم
مامان محمد
16 تیر 91 20:00
سلام خانومی
خوشحالم که اومدی،امتحانات چطور بود؟
امیدوارم که موفق و موید باشی در ضمن عکسا هم قشنگن دوستتون دارم یه عالمه.


قربونت مرسی که سر زدی
مامانی هدیه
16 تیر 91 23:06
ایشالا رسول جونم همیشه شاد وسلامت باشه شما هم تو درسا موفق باشی
رادین عشق زندگی
16 تیر 91 23:11
عروسک خاله ماشالله بزرگ شدیا برای خودت کم کم داری مردی میشی ممنون از این که اومدید پیش رادینی ما
مامان پریسا
17 تیر 91 9:08
سلام وبلاگت خیلی قشنگ شده عکس های خیلی قشنگی گذاشتی
اگه برات امکان داشته باشه به من هم یاد بده چطوری عکس های پریسا را طراحی کنم
مرسی


باشه عزیزم
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:04
براي خودت مردي شدي رسول خان ها قربونت برم بوسسسسسسسسسسس رمز و برو خصوصي بنگر عزيزم
زهرا
17 تیر 91 16:15
موش بخورتت جوجه چه نانازی تو
زهرا
17 تیر 91 16:16
مناجون از این که به محمد کوچولوی منم سر زدی تشکر می کنم


وظیفه بود
مامان مانی
17 تیر 91 16:37
وای دلم براتون یه ذره شده بود می بوسمتون


عزیزمی
عمه علی آقا
19 تیر 91 13:12
خوشحالم که باز اومدی منا جون دلتنگت شده بودم


مرسی گلم
عاشق تنها
20 تیر 91 10:32
سلام دوست خوبم چطوری آپ خوشگلی بود
کجایی پ
پیدات نیست
بی وفا نشی[تشویش]
زودی بیا عزیزم[رضایت]
دلم تنگ شده برات


قربونت باشه میام
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 تیر 91 14:03
ای جونم
عمه آتنا
23 تیر 91 9:12