رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

عکسایی که گفته بودم

1391/2/20 12:54
425 بازدید
اشتراک گذاری

ghost-m2.gifghost-a2.gifghost-l2.gifghost-a2.gifghost-s1.gif 

سلام

ما اومدیم

با عکسای رسول

هم عکسای پارک

هم دیروز رسول اومد خونمون

من تازه از دانشگاه اومده بودم ساعت 6 از صبح دانشگاه بودماوه

رسولو که دیدم تمام خستگیم از تنم در اومدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

رسول انقدر بوست کردم که نگو

یکم باهات بازی کردم

بعد چون خونه ی داداشم مراسم(روزه ی امام حسین) بود مامانت اومد واست نون سوخاری آورد با چایی گفت که بهت بدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےم و خودش رفت با مامانم خونه ی یکی از دوستا سمنو به هم بزنن

منو مینا هم بهت میدادیمو ازت عکس گرفتیم تو هم انگار داری کباب یا پیتزا یا لواشک میخوردی که اونجوری ملچ ملوچ میکردی

بعد که داشتم ازت عکس میگرفتم یه دفعه گریه کردی گفتی

(ما ما )

من و مینا هم همینجور بوست میکردیم تو داشتی گریه میکردیSmiley

مامانتم ندید ماما گفتنتو

وقتی بهش گفتیم هی بهت میگفت دوباره بگو

برو ادامه مطلب تا عکسارو ببینی...

 

 

 اینجا تو پارکه تو آلاچیق که داشتیم شام میخوردیم

 ما داشتیم شام میخوردیم رسول با چشمای باز داشت نگامون میکرد

 هی ممیخواست بهش غذا بدیم

 اینجا بغل مامانشه پشتش شهر بازیه

 

 ببین چه جوری غذاها رو نگاه میکنه

 

 اینم بغل مامانش

 اینجا وقتیه که اومد خونمون دستمال سر بستم واسش خیلی خوردنی شده بود مثل دخترا

 

 

 

 

 

 

 اینجا هم مینا داشت بهش سوخاری میداد

 

 

 هی میخواست خودش قاشق و بگیره اخرم موفق شدی

 عزیزمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 اینم تو حیاط

 

 

 قربون آب دهنت برم مـــــــــــــــــــــن

 

 

 

 اینجا هم که دیگه داشت میرفت

 این عکسه هم تو گوشی داداشم بود

قربون چشمای نازت عزیزم)

فدای قدماتون نظر یادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
5 اردیبهشت 91 13:26
سلام عزیزم
کاش من هم همچین دخترعموی نازنینی داشتم
خدا برای هم حفظتون کنه


مرسی عزیزم
مامان محمد
5 اردیبهشت 91 14:30
سلام منا جون
سلام رسول خاله خوبی؟دست مناجون درد نکنه با این همه زحمتی که برات میکشه،خیلی دوست داشتنی هستی عزیز خاله،همینجور غذا بخور تا بزرگ بشی ملوسک،دوستتون داریم خیلی زیاد.


مرسی خاله جون

مامان مانی
5 اردیبهشت 91 15:47
سلام مناءجون عکسهای رسول جون خیلی قشنگ و ناز هستن


مرسی مامان مانی جون
ارینب
5 اردیبهشت 91 17:26
سلام عزیزم.وبلاگ زیبایی دارین.
از طرف من و ارمیا جونم رسول دوست داشتنی رو ببوس.


چشم عزیزم
مامان محمدرضا
5 اردیبهشت 91 19:33
عزیزم تا 10 روز دیگه میاد ایشالله


ایشالله ایشالله
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 17:10
سلاااااااااااااام به کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش . میخواستم بگم که با اجازتون ما هم نقل مکان کردیم به نی نی وبلاگ وشما رو تو وبلاگ حدید لینک کردیم . خوشحال میشم اگه منو با آدرس جدیدلینک کنید: www.http://nini213.niniweblog.com لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید ممنونم
مامان احسان دانشمند کوچک
8 اردیبهشت 91 11:22
خدا حفظش کنه..
مامان رضا جونی
8 اردیبهشت 91 21:43
یاسی خاله
10 اردیبهشت 91 13:46
جیجل داریم آخ جون
بوس بوسی چه ناز شدی دستت درد نکنه مونیا کاریییییییییییی ندری؟بای بای


خاله ی بی معرفت
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 اردیبهشت 91 14:36
مامانی هدیه
11 اردیبهشت 91 17:54
وایییییییییییییی چقدر تو نازی آقا رسول
❤。★مامان رضا جون★。❤
13 اردیبهشت 91 16:44
ممنونم عزیزم خیلی خیلی لطف داری
جدا هم که همه مامانا معلم اند
پس مامانی روزت مبارککککککککککککک


من که مامانی نیستم
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 91 17:41
خاله جون مرسی که همیشه بهمون سر میزنی. رسول خوشگلو وقتی دیدیش از طرف من ببوس
عمه آتنا
14 اردیبهشت 91 8:04
هزار ماشااله بزرگ شده
مامان یاس
14 اردیبهشت 91 10:44
سلام عزیزم. نازی رسول جون چه بامزه قاشق رو گرفته. وای یعنی یاسی ما هم یه روز این کارای بامزه رو میتونه انجام بده...ایشالا. راستی منا جون خیلی ممنون از نظرای قشنگت. صد تا


قربونت عزیزم دخترا که بامزه ترن
مامان یاس
14 اردیبهشت 91 10:59
منا جونم میشه به من یاد بدی چجوری برای عکسای یاسی جون مثه مال رسول جون فریم بذارم؟ تو سایت فتومونتاژر رفتم اما چیزی دستگیرم نشد. مررررسی


خوب منم تو همون سایت میرم دیگه
مامان آريا
16 اردیبهشت 91 8:24
سلام عزيزم عكسا خيلي نازن جيگره اين پسري خوشگلو برم من خصوصي
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 اردیبهشت 91 14:33
عمه آتنا
22 اردیبهشت 91 9:28
7 ماهگیت مبارک رسول کوشولو چقدم ناز خوابیده


مرسی خاله جون