رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

کیوی و طالبی خوردن و کارای رسولی

1391/2/2 18:15
2,237 بازدید
اشتراک گذاری

cryst_m.gifcryst_a.gifcryst_l.gifcryst_a.gifcryst_s.gif 

سلام سلام من اومدم با یه عالمه عکسای نـــــــــــــــــازwelcome

خوب خبرا رو یکی یکی میدمHappy Dance

91.1.29 رسول با مامانت اومدی خونمونو من یه عالمه بغلت کردم بعد گذاشتمت پیش کامپیوتر و جلو سایت خودت ازت عکس گرفتم

عروسکم گذاشتم پیشش ازش عکس گرفتم

آها بهش سیب زمینی هم دادم و ازش عکس گرفتم

دیگه ...

دیگه...

آها عکس حموم کردنشو هم از مامانش گرفتم با چندتا عکس دیگه

جمعه 91.2.2 خونه ی عمو مهدی.عمو صادق و  رسول اینا خونمون بودن واسه ناهار

جدیدا رسول خیلی باحال میشینه

دستشو میگیره به زمین و میشینه

بهش کیوی و طالبی دادیم  که قیافش خیلی باحال و دیدنی شده بود ازش عکس گرفتم میزارم

شب هم همه با هم رفتیم شهر بازی اونجا چون گوشیم فلش نداره با گوشی داداشیم ازش عکس گرفتم

که الان ندارم بعدا اومدم میزارم

حالا برو ادامه مطلب که ضرر نمیکنی

 

 اول عکسایی که از مامانت گرفتمو میزارم

 اینجا تو کوچه عمو صادقی

 اینم خونه عمو اینا بغل پسرعموت جعفر

 

 

 آقا رسول پشت کامپوتر

 

این عکسا مال خرمشهره که تو گوشی بابات جا مونده بود با عینک دودیشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

 

 

 این پشه بندم تازه خریدی

 

ابمیوه خوردنت

 اینجا هم تو حموم و بعد از حموم

اینجا داشتی با خرست بازی میکردی و خودت ایستادی

 اینجا اولی که نشستی خودت تنهایی

 این عکسا مال وقتیه که اومدی خونمون گذاشتمت پیش کامپوتر اونم وبلاگ خودته

 

 

 

 

 

 

 

 

 اینم سیب زمینی خوردنت

 

 

 

 شیطونی کردنت

 

 

 

 

 

 چه باحال لم دادیا

 تعجب نکن

 

 این عکسا هم مال روز جمعه

 

 

 

 

 

 طالبی خوردنتو نگا

 

 اینم کیوی خوردنت

 

 آقای پورفسور

 

 

 بله  میگفتین

 

 الهی قربونت برم عزیــــــــــــــــزم

 

یادتون نره  خوشگلــــــا

مرســــــــــــــــــــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مینا کیتی
2 اردیبهشت 91 19:42
قربون پرفسور برم الهی
مامان احسان
3 اردیبهشت 91 1:11
سلام ممنون منا جون از اینکه سر می زنی بهمون
مامان ریحانه جون
3 اردیبهشت 91 9:50
همه عکسات قشنگ بود... ولی عکس عینکی های آخری از همه قشنگ تر بودن...
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 91 10:54
چقدر وبت جالبه

چه دختر عموی خوبی.

چشم عزیزم حتما لینکت می کنم


مرسی عزیزم با افتخار لینکتون کردم
مامان رضا جونی
3 اردیبهشت 91 12:35
طبق معمولعالی بود


مرسی عزیزم
مامان مانی
3 اردیبهشت 91 16:26
افرین مناء جون خیلی با استعدادی عکساشو خیلی قشنگ درست کردی


مرسی مامانیه مهربون
مامان محمد
3 اردیبهشت 91 18:29
سلاااااااااااام
واااااای چه وب قشنگی،من که خیلی خوشم اومده،منا جون همینطور ادامه بده کارت خیلی عالیه،با افتخار لینکت کردم،بازم بیا پیشمون خوشحال میشیم،بوس بوس هزار تا بوس.


مرسی مامان محمد حتما میام مرسی که سر زدی
عمه آتنا
4 اردیبهشت 91 8:17
همه عکس ها خوب بودن دست دخترعموی گلش درد نکنه وای با عینک انداخته خیلی با مزه شده


مرسی عمه آتنا
آتنا جونم ماشالله روز به روز نازتر میشه
زهرا
4 اردیبهشت 91 13:29
سلام چه پسر شیطونی دارین
خدا براتون حفظش کنه



مرسی عزیز دلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 اردیبهشت 91 15:53
سلاااااااااااااااام به به چقدر خوشگل وخوش عکسی ماشالا منم میخوام عکس محمد حسینمو تو وبلاگ بذارم نمیدونم بخاطر سرعت اینترنته یا من بلد نیستم و نمیشه اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنونم
یاسی خاله
10 اردیبهشت 91 13:42
اوف که چه جیگری شده آها اها قربون چشلت برم که ب من رفته نگا نگا از منم قشنگ تر طالبی میخوره س ای بدبختی بوس بوس رو لبای زندگیم منا جووونی دستت طلا