رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

شکلاتــــــــــــــــــــــــــــی

1390/12/23 20:01
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

 

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

 

سرخی تو از من ، زردی من از تو

چهارشنبه سوری مبارک

 

خووبـــــــــــــــــــــــــــــــــــین؟این اولین چهارشنبه سوریه رسولهلبخند

امروز پیش رسول بودم تازه از درمانگاه اومده بود آخه لای پاش خیلی قرمز

 شده و خیلی اذیتش میکنه بهش پماد داده بود همش بغل میخواستی بغلت کردم ولی با

 پلاستیک زیرت

وقتی رفتم خواب بودی ولی یکم بعد بیدار شدیعکس خوابیدنتم میزارم بزرگ شدیی ببینی چه ناز میخوابییه بوس مال رسول جون

جدیدا میگه ( آبو) ( جیز )  (عزی)

رسول جونم مامانت هنوزم مامیت نمیکنه عزیزم پاهات خیلی اذیتت میکنه آخه خیلی  بد

 جور شده مامانتم خیلی واست ناراحته وقتی واست پماد میزنه انقدر قربون

 صدقت میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره

حالا عکسای امروزشو میزارم ببینید

Helloنظر فراموش نشهHello

اینم عکسایی که خوابیده بودیNight

 

 

 

 

بقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــه قشنگترهFor You

 

 

 

 

 

 

 

خورو پفشـــــــــــــــــــــــــــــو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فراموش نشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سانلي
24 اسفند 90 3:23
سلام عزيزم چه ني ني خوشگلي دست شما دختر عموي گل هم درد نكنه كه زحمت وبلاگ نويسي رسول جون رو ميكشين.من شما رو لينك كردم


با افتخار لینک شدید
خاله زهره
24 اسفند 90 8:27
سلام مناء جون چهارشنبه سوریت مبارک پیشا پیش عیدتم مبارک فدات شم امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی واسه رسول جونم همینطور


با افتخار لینک شدید
k1- بابای آرتین عسل بابا
24 اسفند 90 11:36
4shanbeh sooritoon mobarak , che pesare mahi darid khoda hefzesh koneh, zemnan link shodid


با افتخار لینک شدید
مامان آريا
24 اسفند 90 11:37
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو را پيشاپيش تبريك مي گم
مامان مانی
24 اسفند 90 13:52
سلام ممنون از اینکه به وبلاگ ما سرزدین عزیزم من شما رو لینک کردم