رسولرسول، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕به وبلاگ رسول جونم خوش اومدید◕‿◕

پنج ماهگیت تموم شد

1390/12/20 19:22
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

رسول امروز پنج ماهت تموم میشه و میری تو 6 ماه

دیشب عمو جونت بهت هندونه داد نوش جون کردی

ولی هنوز زوده واسه خوردن یکم دیگه باید صبر کنیanimated gif of weaponry - baby wearing clown hat

(برو ادامه مطلب)

انیمیشن میکی موس

 

رسول اینجا یکم واسه خودت قدم میزنی ولی الکی بهونه میگیری تا از روروئکت درت بیاریم آخه خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی بغلی شدی Smiley

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوشتون اومــــــــــــ♫ــــــــــد؟؟؟

نظر یادتون نره هـــــــــــــــــــــ♫ـــــــــــــــــــــــا...

این نی نیم مال شمــــــــــــــ♫ـــــــــــــــــــــــ♫ــــــــــــــــــــاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رضا جونی
20 اسفند 90 15:37
سلام
ما هومدیم
وب خوشگلی دارید
آشقا رسول چه مامان خوش سلیقه ای داره
با اجازه لینکتون کردم


مرسی گلم ولی من مامانش نیستم
دختر عموشم فدات شم
نازنین جون
20 اسفند 90 16:51
سلام چه عکسای خوشگلی افرین من و مامانم که خوشمون اومد مرسی اومدی عکسامو دیدی دینگ دینگ ما بریم بای بای
مامان ریحانه جون
21 اسفند 90 9:39
سلام ... عکس های قشنگی بود.. منتظر عکس های بعدی هم هستیم...
مانیا
21 اسفند 90 11:24
سلام چه جالب مانیا هم متولد 20 مهر 90 هست خوشحال میشم به ما هم سری بزنید


خیلی جالبـــــــــــــــــــــــــه
محمد گیان
21 اسفند 90 12:27
سلام خوبین ممنون که وب ما سر زدین وبلاگ رسول جون لینک شد شما هم اگر دوست داشتین کد بنر وب محمد در پایین وب هستش رسول جونوببوسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیرعلی
21 اسفند 90 13:35
ای جانم.قربونه خندهات بی دندون خاله
مینا کیتی
21 اسفند 90 23:35
سلام منایی خوفی؟ قربونش برم که روز به روز بزرگتر میشه عزیزم وبلاگشو خیلی ناز کردی ایشالله ناز تر از اینم میشه
عمه آتنا
23 اسفند 90 21:34
شش ماهگیت مبارک باشه کوچولو
من با تبادل موافقم شمارو لینک کردم


با افتخار لینک شدید
H.J
7 فروردین 91 10:39
من شما رو نمی شناسم زندگیخوبی رو براشون ارزو می کنم عکسهای خوشکلی بود